Ułatwienia dostępu

Jak prowadzić dobrą komunikację projektu?

Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinarium nt. planowania i realizacji działań komunikacyjnych (w tym: organizowania i promowania wydarzeń). Webinarium odbyło się 26 kwietnia 2021 r.

Osobami prezentującymi były:

  • Katarzyna Walczak – specjalistka ds. komunikacji w agencji Laska Nebeska. Członkini zespołu komunikacyjnego Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Regionalny.
  • Magdalena Krasowska-Igras – koordynatorka projektów w Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. W ramach Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Regionalny kieruje zespołem komunikacyjnym i odpowiada za działania edukacyjne skierowane do przedstawicielek i przedstawicieli sektora społecznego.

Webinarium poprowadziła Bogna Mrozowska – koordynatorka projektów w Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Członkini zespołu komunikacyjnego Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Regionalny.

Obejrzyj nagranie. Czas trwania: 01:03:09.

Nagranie z tłumaczeniem na polski język migowy oraz napisami.

Plan spotkania:

  • 00:05-01:45: Wprowadzenie
  • 01:46-31:58: Część 1: Jak prowadzić dobrą komunikację projektu?
  • 31:59-47:43: Część 2: Organizacja i komunikacja wydarzeń
  • 47:44-01:02:48: Sesja pytań i odpowiedz

 

Do pobrania:
Prezentacja Katarzyny Walczak (część 1)
Prezentacja Magdaleny Krasowskiej-Igras (część 2)